+38 (067) 641 31 01 +38 (067) 240-31-01

НАЙАКТУАЛЬНІШІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВИМОГИ ДО SEO У 2020 РОКУ

Давайте поговоримо про те, які саме алгоритми SEO у 2020 році надали найбільший вплив на просування, ранжування та виведення сайту у ТОП. Цього року з'явилося чимало правил та вимог, на які варто звернути увагу, якщо ви налаштовані на продуктивну роботу та максимальний результат.

Як просунути сайт у 2020 році? Це питання цікавить усіх, хто використовує SEO як інструмент залучення клієнтів або працює у цій сфері. Крім усталених трендів, цього року стали актуальними деякі несподівані напрямки розвитку, наприклад, збільшення частки локального пошуку.

ЩО ВАЖЛИВО ДЛЯ ПРОСУВАННЯ САЙТУ У 2020 РОКУ?

Основним трендом SEO тематичних ресурсів є зростання вимог до якості контенту з опиранням на експертні думки або цікаву подачу. Для комерційних сайтів, спостерігається зростання уваги до вужчих трендів, що цілком зрозуміло введенням нових алгоритмів ранжирування та конкуренцією.

До найбільш актуальних трендів та напрямків SEO 2020 відносяться:

  • взаємодія з користувачем – персоналізація, Mobile UX/UI, ремаркетинг.
  • геотаргетинг – заповнення карти, ємний опис, хороші відгуки та якісні фото у сніпетах.
  • підвищення швидкості завантаження - протокол HTTP/3, стратегія Lazy load, формат WebP і звичайно ж перехід на PHP 7.0.
  • комплексне просування – контекстна реклама, SMM, присутність у маркетплейсах, каталогах на You Tube.

Останній пункт обумовлений зростанням прагнення Google і Яндекс до локалізації користувачів навколо власних інструментів та сервісів, що означає зниження частки органічної видачі.

ВЕДУЧІ АЛГОРИТМИ GOOGLE У 2020 РОКУ

Цей рік став досить значним із погляду глобальних оновлень. Масштабний травневий Core Update та знаменитий BERT кінця 2019 спровокували чимало змін. Нові алгоритми Google визначили чотири основні напрямки в SEO 2020:

  • робота над контекстом у запитах.
  • увагу до релевантності та якості контенту. Знамените поєднання E-A-T від Google має на увазі експертність, авторитетність та надійність.
  • робота над авторитетом сайту, тобто бренд- та лінк-білдинг
  • орієнтація на zero-click, тобто зростання інтересу до мікророзмітки, метатег та інших інструментів SEO-опітмізації.

Також можна спостерігати зростаючу увагу до голосового та візуального пошуку, геотаргетингу, забезпечення безпеки даних та репутації сайту.