+38 (067) 641 31 01 +38 (067) 240-31-01

НАЛАШТУВАННЯ КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ GOOGLE ADWORDS

Контекстна реклама – інструмент інтернет-маркетингу, з допомогою якого рекламне оголошення виводиться після аналізу запиту користувача. Наприклад, на запитання про мобільний телефон пошукача видає перелік посилань з продажу мобільних телефонів. Але життя в умовах надлишку інформації виробило у людей стійкий імунітет до комерційних пропозицій. Тому для гарантованих кліків за посиланням з вашим оголошенням варто замовити контекстну рекламу Google у нашій компанії, що спеціалізується на її налаштуванні та запуску.

Дізнатися більше про послугу

Приклади робіт

КОНТЕКСНА РЕКЛАМА КИЇВ

За статистикою, 61% користувачів використовує браузер Chrome. Багатофункціональний сервіс AdWords відрізняється зручним, якісним інтерфейсом. Тому послуги контекстної реклами є потужним інструментом залучення онлайн відвідувачів на ваш ресурс. Але щоб контекст вистрілив продажами, потрібно знати актуальні фішки та лайфхаки пошукового маркетингу.

Високий рівень конкуренції змушує шукати нетривіальні шляхи залучення покупців. Один із швидких, ефективних методів вивести бізнес на інший рівень – ведення контекстної реклами. Вона не вимагає тривалої підготовки, працює з моменту запуску, дає моментальний результат, прозорість оплати та можливість виміряти показники продуктивності. Однак вона потребує складних налаштувань, їх коригування, тестування функціоналу, формування звітності.

Іноді клієнти заздалегідь хочуть дізнатися скільки коштує налаштування контекстної реклами. Але таке питання некоректне. Немає такого поняття, як недорога контекстна реклама. Ціна пакету залежить від конкуренції у бізнес-ніші, особливостей ресурсу, рівня оптимізації бізнес-процесів компанії-виконавця. Ми працюємо у 2002 році, вміємо розмовляти мовою вашого бізнесу, ніколи не пропонуємо нездійсненних рішень, інформуємо про реальні перспективи та виконуємо роботу у поставлені терміни.

ЗАМОВИТИ КОНТЕКСТНУ РЕКЛАМУ ВІД ECG

Щоб ювелірно налаштувати контекстну рекламу, фахівці E-Commerce Group:

  • Збирають інформацію про переваги, потенціал рекламодавця.
  • Формують блок комерційної семантики.
  • Прораховують бюджет.
  • Створюють піар-оголошення.
  • Інтегрують промооголошення в Гугл-пошуковику.
  • Запускають піар-кампанію.
  • Моніторять трафік, коригують семантичне ядро.
  • Оптимізують кількість результативних об'яв.