+38 (067) 641 31 01 +38 (067) 240-31-01

ПЕРЕОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ: ПРИЧИНИ І НАСЛІДКИ

Стародавні греки говорили – міра понад усе. Переоптимізація сайту – це надмірне насичення його сторінок факторами, що впливають на ранжування в пошукових системах.

У своєму прагненні просунути ресурс на перші рядки пошукової видачі деякі оптимізатори занадто захоплюються і допускають переоптимізацію сайту (переспам) за рахунок великої кількості ключів, посилань або неякісного контенту.

ЧОМУ І ЧИМ НЕБЕЗПЕЧНА ПЕРЕОПТИМІЗАЦІЯ САЙТУ?

Приблизно 10-15 років тому, за часів «доброзичливих» та лояльних пошукових систем, навмисна переоптимізація сторінок сайтів давала досить непоганий результат, виводячи сайти в ТОП. Але надалі ситуація докорінно змінилася. У боротьбі за увагу користувачів Google та Яндекс намагаються пропонувати своїм користувачам якісну пошукову вибірку з високою релевантністю та якісними ресурсами.

Тому сайти, що порушують певні правила та рекомендації пошукових систем, ризикують:

  • втратити свій рейтинг та перші місця у пошуковій вибірці;
  • потрапити під санкції та фільтри пошукових систем;
  • отримати тимчасове або постійне вилучення з індексу та видачі (бан);
  • введенням жорстких санкцій із боку пошукових алгоритмів.

У результаті навмисна або випадкова переоптимізація сторінок перетворюється на непомітного «вбивцю» сайту, призводячи до жорстких покарань з боку пошукових систем та зменшення відвідувачів.

ЯК УНИКНУТИ ПЕРЕОПТИМІЗАЦІЇ САЙТУ?

Розібравшись із причинами та наслідками цього явища, перейдемо до вирішення проблеми. У більшості випадків переоптимізація сайтів викликана значною перевагою одного або відразу кількох SEO-факторів. Саме тому слід відстежувати:

  • мета-теги Description та Title – переспам неприпустимо, достатньо одного ключа;
  • заголовки та підзаголовки текстів: для H1 – потрібен точний ключ, для H2 – підійдуть другорядні ключі;
  • кількість та якість вхідних та вихідних посилань;
  • організацію внутрішньої перелінкування на сайті;
  • якість та обсяг текстів, а також їх SEO-параметри, тобто нудоту та унікальність;
  • відсутність переспаму в URL-адресах сторінок.

Якщо регулярно і своєчасно контролювати ці та пов'язані з ними параметри, то зайва оптимізація сайту не страшна, адже алгоритми пошукових систем завжди позитивно ставляться до чесного та професійного SEO-просування.