+38 (067) 641 31 01 +38 (067) 240-31-01

ВАЖЛИВІСТЬ ПОСИЛАЛЬНОЇ МАСИ ДЛЯ САЙТУ

У сучасному SEO-просуванні посилальна маса сайту – це один із провідних факторів його високого рангу та позитивного відношення пошукових систем. Розкрутка проекту за допомогою посилань не перший рік знаходиться в списку кращих інструментів просування, про що свідчить уважне ставлення до алгоритмів Google і Yandex.

Посилальна маса – це сумарна кількість всіх вхідних та вихідних активних посилань. Залежно від якості та принципів формування вона може надавати як позитивний, так і негативний вплив на конверсію та ранжування онлайн-майданчика.

ОСНОВНІ ПРАВИЛА НАРОЩУВАННЯ ПОСИЛАЛЬНОЇ МАСИ

Якісний профіль створюється з допомогою природного приросту. Тому нарощуючи масу посилань на сайт, слід обов'язково додавати туди:

  • посилання з точними та неточними анкорами;
  • з адресою офіційної сторінки чи назвою бренду;
  • посилання, додані як коментарі, рекомендації або вказівки на першоджерело;
  • з низькочастотними анкорами або атрибутом nofollow.

Не менш важливим є питання якості посилань і пов'язаних з ними ресурсів. Перевірити масу посилань можна за допомогою спеціальних додатків, наприклад SerpStat, CheckTrust, linkpad або Ahrefs.

Таким чином, працюючи над природною масою посилань необхідно використовувати:

  • різноманітні джерела із гарним рейтингом;
  • різні анкори;
  • лінки на веб-сторінки, які не розкручуються;
  • якісні вхідні посилання від донорів із високим ТИЦ.

ЯК ПРАВИЛЬНО НАРОСТИТИ ПОСИЛОЧНУ МАССУ НА САЙТ?

Для пошукових систем плавний, природний приріст є індикатором якості та, отже, високого статусу ресурсу. Практично завжди він йде за рахунок коментарів користувачів, природного цитування, якісного контенту та взаємодії з тематичними майданчиками.

Однак коли приріст сповільнюється, варто звернутися до додаткових джерел для того, щоб отримати якісні лінки на сайт за рахунок:

  • обміну лінками та тематичними постами з рейтинговими ресурсами;
  • оптимізації внутрішньго перелінкування;
  • реєстрації ресурсу у каталогах та рейтингах;
  • покупки тимчасових та вічних посилань на біржах Miralinks, Sape, Rookee.

Так як пошукові алгоритми враховують вагу, а також природність і швидкість приросту вихідних та вхідних посилань на сайт – необхідно уважно ставитися до авторитетності пов'язаних онлайн-майданчиків.