+38 (067) 641 31 01 +38 (067) 240-31-01

ПОСИЛАЛЬНА ВАГА СТОРІНКИ ТА ЇЇ ВАЖЛИВІСТЬ ДЛЯ SEO

У SEO-практиці досить часто можна зустріти назву – вага сторінки. Фахівці завжди говорять про неї, як про один із найважливіших показників просування. І це справді так.

Посилальна вага сторінки – це умовний показник її авторитетності з погляду пошукових систем. У нього немає загальноприйнятої одиниці виміру, тому що він є поєднанням кількості і якості внутрішніх і зовнішніх рекомендацій (посилань). Нещодавно, основним показником вважався PageRank (PR) від Google, проте зараз компанія припинила підрахунок цього рейтингу.

Тепер дізнатися зразкову вагу сторінок можна за допомогою значень тІЦ від Yandex, сервісу Page Weight та аналогічних інструментів. 

ЯК РОЗПОДІЛЯЄТЬСЯ ПОСИЛАЛЬНА ВАГА СТОРІНОК?

Поняття статичної та динамічної ваги сторінок було введено SEO-фахівцями для більш чіткого розуміння взаємодії посилань. Для них характерні такі особливості:

  • загальна статична вага складається з власної даної сторінки та всіх сторінок-донорів, що посилаються на неї;
  • сторінка-донор неспроможна передати всі 100% своєї ваги, тому встановлено максимальне значення – 85%, причому, якщо посилань кілька – це значення ділиться порівну з-поміж них (0,85/2=0,425);
  • чим вище показник статичної маси – тим більший авторитет. Максимальний показник – головна сторінка сайту;
  • динамічна вага має змінне значення, пов'язане з активністю відвідувачів сайту. Він зростає в залежності від кількості переходів за посиланнями.

Таким чином, під посилальною вагою мають на увазі поєднання статичного та динамічного показників. Розподіл цього параметра між сторінками сайту враховується під час організації внутрішнього перелінкування та є обов'язковим елементом внутрішньої оптимізації.

ПЕРЕДАЧА ПОСИЛОЧНОЇ ВАГИ МІЖ САЙТАМИ

Однак коли йдеться про SEO-просування, то тут велику роль відіграє взаємодія між окремими сайтами. Вони аналогічно пов'язані один з одним вхідними та вихідними посиланнями, тому передача ваги посилань відбувається за тими ж принципами.

Виконати будь-які розрахунки в цьому випадку неможливо, адже сайт взаємодіє з безліччю ресурсів з різним рівнем авторитетності. В цьому випадку діє один-єдиний принцип: для якісної SEO-розкрутки необхідно акумулювати вагу сторінки сайту, перерозподіляючи її всередині ресурсу.