+38 (067) 641 31 01 +38 (067) 240-31-01

Скільки коштує SEO? Загальні принципи ціноутворення

Скільки часу займе і скільки коштуватиме SEO для сайту? – саме це питання найчастіше ставлять нам наші замовники. Справді, плануючи просування цілком логічно думати про витрати та бюджет проекту. Скажімо відразу - моделі ціноутворення можуть бути різними і комплексне просування часто дорожче, ніж просування по позиціях, трафіку або лідах. Вибір на користь того чи виду робіт залежить від поставлених завдань, стану сайту та обраної стратегії просування.

Тобто, ціна просування сайту формується з кількох пунктів і може різнитися залежно від типу ресурсу, побажань замовника та інших критеріїв. Однак, існують загальні схеми необхідних заходів щодо SEO, що дозволяє припустити приблизний перелік робіт та приблизно підрахувати бюджет проекту.

ЩО ВИЗНАЧАЄ ВАРТІСТЬ ПРОСУВАННЯ У ПОШУКОВІЙ ВИДАЧІ?

Кінцева вартість виведення сайту у ТОП визначається кількома базовими факторами. Роль кожного з них може змінюватися в залежності від типу кампанії, що проводиться, ситуації на ринку SEO-послуг, але загальний перелік майже не змінюється.

На вартість SEO впливають:

  • вихідний рівень сайту, його вік;
  • обсяг маси посилань;
  • завдання, терміни та рівень конкуренції;
  • геотаргетинг, сезонні коливання попиту;
  • тип ключових запитів.

Види та кількість ключів визначають обсяг робіт і те, скільки коштує просування сайту. Просування за ВЧ-запитами завжди дорожче, ніж просування за СЛ- та НЧ-запитами. Стандартна для рекламного бізнесу закономірність присутня і тут – що ширше охоплення аудиторії, то більші витрати.

ЯК ФОРМУЮТЬСЯ ОСНОВНІ ВИТРАТИ НА SEO ПРОСУВАННЯ?

Пошукова оптимізація – це послідовність робіт, спрямованих на виведення сайту у ТОП. До неї можуть бути внесені зміни, проте загальний принцип та структура залишаються стандартними. Перед початком робіт завжди проводиться аналіз стану ресурсу, оцінка конкуренції у ніші, а результати фіксуються у звіті.

Базові витрати на просування сайту включають:

  • розроблення стратегії просування;
  • складання семантичного ядра;
  • технічний та SEO-аудит та оптимізацію ресурсу;
  • роботи над структурою сайту;
  • закупівлю та розміщення посилань;
  • текстову оптимізацію, роботу із контентом;
  • впровадження змін, тестування.

Для більш точного та розрахунку вартості та обговорення необхідних заходів необхідно звернутися до наших спеціалістів.