Щоб залучити на сайт реальних відвідувачів та клієнтів, слід зробити його помітним для пошукових систем. Рецепт простий і знайомий усім СЕО-фахівцям: досить чітко визначити запити, за якими цільова аудиторія шукає інформацію. Ці слова або словосполучення є ключовими словами. Тепер потрібно підібрати повноцінне семантичне ядро та з'ясувати, як додати ключові слова на сайт, щоб контент залишався читабельним та корисним.
ЩО ТАКЕ СЕМАНТИЧНЕ ЯДРО І ЯК ПРАВИЛЬНО ЙОГО СФОРМУВАТИ?
Важливість семантики для сайту важко переоцінити. Збір семантичного ядра - перший і основний етап оптимізації та просування ресурсу. Поставитися до цього потрібно з відповідальністю, озброїтися знаннями про бізнес замовника та конкурентів у цій бізнес-ніші.
Змістове ядро:
- Відповідає питання першорядної важливості: яка інформація міститься на веб-сайті. Відвідувачі мережі розвиваються, змінюють свої запити, внаслідок чого семантичне ядро постійно видозмінюється: нові слова/фрази додаються, не підлягають заміні.
- Визначає структуру, архітектуру веб-ресурсу. Для грамотної роботи з семантикою важливо не просто знати, що таке ключове слово, а й правильно розподілити запити на сторінки, заголовки та ілюстрації.
- Збирається з урахуванням різних класифікацій. Частотність ключових слів залежить від популярності тематики та визначає метод СЕО-просування. Ключові потреби по-максимуму враховують потреби аудиторії та впливають на розподіл контенту по сторінках.
Як підібрати семантичне ядро сайту? Для підбору ключових слів/фраз є платні та безкоштовні сервіси. Конкретний інструмент вибирається в залежності від поставленого завдання та масштабності проекту.
ЩО РОБИТИ З СЕМАНТИЧНИМ ЯДРОМ?
Ретельно зібране змістове ядро потребує додаткового опрацювання. Адже не можна вставляти всі слова поспіль і абикуди. Об'єднання ключових слів у певні групи допомагає зрозуміти, куди вписувати ключові слова з семантики, щоб вони виглядали органічно, не дратували користувачів та пошукових машин, були унікальними, інформативними та актуальними.
Згруповані ключові слова/фрази стають основою створення контент-плану та розвитку власної інтернет-маркетингової стратегії. Ті, хто йде перевіреним шляхом, обов'язково отримають визнання бренду, зростання популярності ресурсу та отримання очікуваного прибутку від бізнесу.