+38 (067) 641 31 01 +38 (067) 240-31-01

ЩО ТАКЕ ВНУТРІШНЄ ПЕРЕЛІНКУВАННЯ САЙТУ?

Грамотне перелінкування на сайті – це одна з найважливіших складових внутрішньої оптимізації сучасного сайту. Воно допомагає пошуковим системам краще індексувати сайт і гармонійно розподілити вагу ключових слів по веб-сторінках, і одночасно – вирішити проблему навігації користувача.

Тобто, внутрішнє перелінкування працює на:

  • зручність відвідувачів – допомагаючи їм швидше знайти чи відібрати потрібні товари;
  • прибуток підприємства – через збільшення обсягу куплених товарів та послуг;
  • лояльне ставлення пошукових систем – за рахунок розподілу посилань та зменшення вкладеності веб-сторінок;
  • підвищення релевантності.

При цьому розмір проекту та кількість сторінок не мають особливого значення, оскільки внутрішнє перелінковування використовують як для невеликих ресурсів, так і для великих інтернет-магазинів із тисячами сторінок.

ВИДИ ВНУТРІШНЬОГО ПЕРЕЛІНКУВАННЯ САЙТУ

Розташування посилань залежить від простого правила – всі сторінки мають бути пов'язані одна з одною. Якщо один із них випадає з ланцюжка, пошукові роботи сприймають це негативно, відвідувачі не бачать його, а власник втрачає прибуток. Залежно від місця розташування посилань розрізняють такі види внутрішньої перелінкування:

  • у контентній частині, тобто у тексті;
  • у блоках із рекомендаціями;
  • в основному меню та допоміжних панелях навігації ("хлібні крихти").

У деяких випадках посилання розміщують в об'ємних неструктурованих блоках, але ми не рекомендуємо цей вид внутрішнього перелінкування, так як він незручний для користувачів і впливає на поступ.

ЯК ЗРОБИТИ ПЕРЕЛИНКУВАННЯ СТОРІНОК САЙТУ?

Роботи над перелінкуванням веб-ресурсу починають з оцінки існуючої чи створення нової структури. Далі розглядають актуальні схеми внутрішньої перелінкування:

1) зірка 2) кругова 3) ієрархічна

Вибір на користь того чи іншого варіанта залежить від вибраної стратегії просування. Наступний крок – вибір запитів. Для цього варто звернутися до Gooogle Search Console, Яндекс Вебмайстер або Serpstat. Далі, вручну або за допомогою Keycollector, а також запиту "site" у Gooogle або Яндекс відбираються релевантні сторінки та на них розміщуються відповідні посилання. Внутрішнє перелінкування для SEO просування – це один із найважливіших етапів загальної оптимізації та нехтувати ним не варто.