+38 (067) 641 31 01 +38 (067) 240-31-01

ЧИ МОЖНА ПРОСУВАТИ LANDING У ПОШУКОВИХ СИСТЕМАХ?

Якщо ви маєте компактний односторінковий сайт (landing page), то рано чи пізно ви обов'язково замислитеся – як просунути лендинг? Популярність цих сайтів, що стрімко зростає, пояснюється просто - вони компактні, інформативні, мають невелику вартість і терміни створення. Крім цього, вони прості у налаштуванні під певні ліди, тобто дії відвідувачів. Однак у цьому списку ми не згадали seo для лендингу, оскільки воно майже завжди викликає складності і вимагає професійного підходу та досвіду.

SEO ТА LANDING PAGE – ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ

Справді, розкручування невеликих посадкових сторінок має безліч нюансів. Проблеми у просуванні таких сайтів легко пояснити з погляду різниці інтересів та принципів.

У лендінгів:

  • мала кількість сторінок – пошукові системи віддають перевагу сайтам з великою кількістю релевантних сторінок.
  • велика кількість картинок і мінімум тексту та посилань – не відповідає вимогам Google або Яндекс і негативно позначається на ранжируванні. Односторінкові сайти «заточені» під ефективну конверсію, тому SEO-оптимізація суперечить їхнім цілям.
  • невеликий вік – що значно зменшує їхні шанси на вихід у ТОП.
  • довгий код сторінки. Лендінг, створений на конструкторі, не може похвалитися лаконічним, чистим кодом, що так само знижує його рівень при ранжируванні.

Крім того, ефективне просування лендингу часто ускладнює висока конкуренція. Його практично неможливо просунути за ВЧ-запитами, гідний результат можна побачити лише у разі вузьких, регіональних СЛ- та НЧ-запитів. Винятки трапляються, але все залежить від сфери діяльності.

ТАК ЧИ ВАРТО ВКЛАДАТИ ГРОШІ У SEO ДЛЯ ЛЕНДІНГУ?

Складнощі в просуванні, необхідність додаткових вкладень, тривала робота на результат, викликають у багатьох наших клієнтів одне й те саме питання – чи варто просувати landing page і чи є альтернатива?

Для залучення відвідувачів на такий сайт є два методи, і вибір на користь того чи іншого рішення залежить від поставленої мети. Перший метод – це SEO-просування, яке працює на репутацію та впізнаваність, генеруючи природний трафік. Другий – контекстна реклама, яка дає моментальний ефект, забезпечуючи швидкий продаж та увагу цільової аудиторії. Вибір на користь одного з цих методів або їхнє розумне поєднання варто розглядати індивідуально, з урахуванням ніші, групи товарів і планів.