Рано чи пізно кожен, хто займається розкруткою та SEO-просуванням, розуміє, що якісний контент сайту – це майже 50% успіху. Але, перш ніж говорити про те, як і яку користь, приносить проекту цікаве та технічно правильне наповнення, необхідно розібратися, що входить до цього поняття з погляду SEO та інтернет-маркетингу.
Контент сайту – це інформаційне наповнення у вигляді текстових, візуальних та медійних матеріалів. До цієї групи входять тексти, ілюстрації, відео, анімовані зображення, фото- та аудіо-файли. У сукупності саме вони формують розуміння, про те, яким має бути якісний контент на сайті, щоб залучити відвідувачів і сподобатися пошуковим системам. У свою чергу елементи дизайну та оформлення до контенту не відносяться, тому що не несуть смислового навантаження, а лише сприяють сприйняттю вмісту.
ЯКІСНИЙ КОНТЕНТ САЙТУ – КЛЮЧ ДО ЗБІЛЬШЕННЯ ВІДВІДУВАНЬ
Цікаві матеріали, тексти, професійні фото та стильні ілюстрації найчастіше працюють краще за інші інструменти. Причому залучення аудиторії, цільових відвідувачів іде одразу за двома напрямками.
По-перше, якість контенту на сайті відіграє основну роль у просуванні на перші рядки пошукової видачі. У факторах ранжирування Google воно входить до трійки лідерів, а Яндекс використовує його як привід для висунення сайтів на перші рядки пошукової видачі.
По-друге, якість контенту, є показником професіоналізму та рівня проекту. Отримавши інформацію або здійснивши вдале придбання, відвідувачі повертатимуться знову і знову, а також рекомендуватимуть такий ресурс своїм знайомим, відзначатимуть його в соціальних мережах.
ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЯКІСНОГО КОНТЕНТУ
Залежно від сфери діяльності та цільової аудиторії проекту критеріями якості можуть бути різні характеристики. Однак з точки зору SEO-оптимізації якість контенту сайту визначають такі параметри:
- користь, інформативність. Критерієм цих показників є «правило останнього кліку» – подана інформація має відповідати на всі питання, не викликаючи бажання шукати ще.
- унікальність, експертність – висока якість має на увазі не лише технічну унікальність, адже розміщені матеріали мають бути цікавими знаючим людям, фахівцям.
- розміри, структура, навігація. Також не варто нехтувати наявністю прикладів, додавати марковані списки та лінки.
Просування якісним контентом на сайті є одним із найбільш природних та успішних інструментів SEO. Результати не забаряться і що, важливо – збережуться на довго.