Підбір семантичного ядра з максимальним охопленням – важливий етап просування будь-якого бізнесу. Головна ознака, яким класифікуються ключові слова – частотність. Грамотне використання ключових систем різної частотності збільшує конверсію, покращує поведінкові фактори, підвищує конкурентоспроможність у бізнес-ніші.
ЯКІ БУВАЮТЬ ВИДИ ПРИВАТНОСТІ ЗАПИТІВ?
Частотність ключових слів – це кількість звернень інтернет-користувачів з певним запитом протягом місяця. За популярністю виділяють:
- Високочастотні запити із частотою 1000 і більше зазвичай однослівні. Теоретично використання ВЧ-запитів дозволяє швидко розкрутити ресурс, залучити максимальну кількість користувачів. Але в даному сегменті конкуренція дуже висока, а пошуковики все частіше ігнорують високочастотники.
- Середньочастотні запити із частотою від 500 зазвичай складаються з кількох слів. Не бажаючи натискати на всі посилання поспіль, користувачі додають до основного терміну кілька уточнюючих слів: регіон покупки, марку гаджета.
- Низькочастотні запити із частотою до 100 мають вузьку спрямованість та велику кількість додаткових слів-уточнень. Область застосування НЧ-запитів характеризується малою конкурентністю та залученням найбільш зацікавлених відвідувачів.
Варто звернути увагу, що ці цифри, що визначають частотність запитів, можуть відрізнятися у різних пошукових систем та експертів.
ЯКУ ЧАСТОТНІСТЬ ЗАПИТ ВИБРАТИ ДЛЯ КОНКРЕТНОГО БІЗНЕСУ?
Практика показує, що найефективнішими є запити із довгим хвостом. Це семантичне ядро, складене з великої кількості низькоконкурентних запитів (що містять понад 2 слова-уточнення). Просування за низькочастотними запитами вимагає менше вкладень, зате дає гарантований результат у генеруванні трафіку. Але це означає, що запити з великою поширеністю ігноруються. Якщо під час підбору семантики використовується статистика сайту, СЕО-фахівці отримують чітке уявлення про доцільність просування словосполучень різної частотності.
Запити встановленої частотності також використовуються для СЕО просування по трафіку або пошуковим фразам. Дані стратегії підходять різним видам бізнесу, тому обирати їх слід після консультації із СЕО-фахівцями.