Нам часто ставлять питання – чи потрібні зображення на сайті та як вони впливають на просування та продаж? Привабливе оформлення робить сайт цікавішим для відвідувачів і є одним з основних важелів збільшення конверсії. Потенційним покупцям набагато зручніше переглядати добірку фотографій, ніж читати описи. Особливо це помітно на прикладі інтернет-магазинів.
Але висока конверсія – це далеко не все, що можна «вичавити» такого контенту. Давайте розглянемо, що дають зображення для сайту з точки SEO-оптимізації та його просування в ТОП пошукової видачі. Присутність якісного візуального контенту – важлива умова ефективного просування, адже від нього залежить:
- поведінкові чинники;
- лояльність пошукових систем та зростання цільового трафіку;
- швидкість завантаження сайту
Просування зображень на сайті також грає велику роль. Вони є чудовим джерелом цільового трафіку з Google Images та Яндекс, причому частка відвідувачів із цих сервісів неухильно зростає.
БАЗОВІ ВИМОГИ ДО ЗОБРАЖЕНЬ НА САЙТІ
Підбір та підготовка фотографій та ілюстрацій є непростим завданням. Для досягнення хорошого результату необхідно поєднувати кілька важливих факторів, а саме:
- релевантність, привабливість;
- унікальність, вірогідність, ефектність;
- правильний формат та висока якість – стандартне розширення від 72 dpi;
- колірний профіль – він забезпечує оптимальну перенесення кольорів.
Також не варто забувати про вагу зображень і текстову оптимізацію, оскільки це значно полегшує просування сайту картинками, а ресурси з візуальним контентом оцінюються вище.
ЯК ОПТИМІЗУВАТИ ЗОБРАЖЕННЯ НА САЙТІ? АЛГОРИТМ ДІЙ
Якщо перед вами стоїть завдання підготувати візуальний контент, то послідовність дій матиме такий вигляд:
Крок 1 – вибираємо формат. Оптимальними є формати .jpg, .svg, .gif. та .png, який використовується для зображень із прозорим фоном або дрібними деталями.
Крок 2 – оптимізуємо розмір та вагу. Працюючи над цим, дуже важливо зберегти високу якість фотографій.
Крок 3 – текстова оптимізація зображень на веб-сайті. Дуже важливо не допустити помилок у імені файлу, у підписі під фото та атрибутах "alt" і "title".
Далі слід перевірити та налаштувати індексацію та додати зображення до Sitemap. Щоб зменшити швидкість завантаження, бажано розміщувати зображення на сервері ресурсу.