+38 (067) 641 31 01 +38 (067) 240-31-01

ОСОБЛИВОСТІ SEO І SEM. ПОРІВНЯЄМО ОБИДВА МЕТОДИ ПРОСУВАННЯ

Зацікавлені в просуванні власники веб-сайтів часто запитують: що вибрати SEO або SEM? Інвестувати у пошукове просування чи сконцентруватися на рекламі? Насправді обирати не потрібно. Обидва методи у зв'язці багаторазово збільшують ефект, дають стабільний потік клієнтів.

SEO АБО SEM: ЩО ВИБРАТИ ДЛЯ УСПІШНОГО БІЗНЕСУ?

Для початку варто розібратися у визначеннях:

  • SEO – це оптимізація сайту для підвищення позицій у видачі пошукових систем. В ідеалі – для виведення у ТОП-10. Це відбувається за рахунок створення корисного та цікавого контенту, підтримки постійного інтересу клієнтів та пошукових систем.
  • SEM – це маркетинг у пошукових системах, купуючи оголошення. Це можуть бути платформи пошукових систем або соціальних мереж, які мають свої нюанси і вимагають різних підходів до налаштування реклами.

Якщо розглядати одночасно SEO і SEM, різниця полягає в наступному: пошукове просування значно підвищує шанси на те, що клієнт побачить посилання на ваш ресурс при введенні запиту. А пошуковий маркетинг працює зі сформованим запитом, наводить на веб-сайт готових до покупки клієнтів. Тобто СЕО-оптимізація – це одна із стратегій інтернет-маркетингу.

КОЖЕН МЕТОД МАЄ СВОЇ ОСОБЛИВОСТІ

Оптимізація сайту під пошукові системи є універсальною для будь-якої тематики, охоплює велику аудиторію, закріплює завойовані позиції на довгий час і доступніша за ціною. Але до отримання першого прибутку пройде близько півроку.

Маркетинг у пошукових системах дозволяє побачити реальні продажі з першого дня показу рекламного оголошення, має гнучкі налаштування (оголошення акцій, сезонних розпродажів). Але при відключенні реклами відвідуваність різко падає, та й рекламувати можна не всі продукти.

То в чому ж сила? Сила у співпраці. Кожен інструмент має свої переваги та недоліки. Тому при запуску сайту ці два способи синхронізують, керуючи параметрами в залежності від цілей замовника та специфіки бізнесу. Наприклад, під час відкриття інтернет-магазину з продажу букетів напередодні жіночого свята обов'язково запускають рекламну кампанію. А вже після падіння пікового попиту планомірно заробляють бали за рахунок оптимізації.

Вибір засобу просування завжди залишається за замовником. Але перш ніж його зробити, варто вивчити ринок, реально оцінити бюджет, вибрати підрядника, якому можна довіряти.