Основна тенденція останніх років – масовий перехід на mobile-пристрої. Під час перегляду сайту через смартфон або планшет є одна важлива особливість: площа екрана набагато менша. Барвистий онлайн-ресурс для десктопної версії буде виглядати громіздким і неосяжним на екрані мобільного телефону, а то й зовсім спотворитися до невпізнанності. Отже, для мобільних пристроїв актуальна інша форма подачі інформації та грамотна адаптивна верстка.
ВАЖЛИВІСТЬ АДАПТИВНОСТІ САЙТУ В ЙОГО ПРОСУВАННІ
Про те, наскільки важливою є адаптивність сайту, можна дізнатися з цифр: частка мобільного інтернету становить 61.2%, а витрати на мобільну рекламу щороку зростають на 19-20%. Це мільярди доларів. Якщо проігнорувати адаптивність сайту під мобільні пристрої, то згодом можна втратити велику частку насилу завойованої цільової аудиторії. Адже перекручений, онлайн-ресурс який важко читати, не викликає довіри чи бажання повернутися на нього ще раз.
Сьогодні власники онлайн-бізнесу чітко знають, що адаптивність сайту це не тільки налаштування вікна веб-ресурсу, що відображається під дозвіл конкретного екрану, але і реальний прибуток. Зі смартфонів люди роблять покупки, оплачують послуги, читають новини. Логічно, що адаптивна верстка це не забаганка, а сувора необхідність. Не оптимізований під мобільні програми веб-ресурс не вийде в ТОП пошукових систем і навіть може потрапити під фільтри Google.
ЯК ОПТИМІЗУВАТИ САЙТ ПІД МОБІЛЬНІ ПРИСТРОЇ?
Оптимізувати сайт під mobile-пристрої одночасно легко та важко. З одного боку, його слід гранично спростити. З іншого боку – зберегти весь функціонал, залишатися яскравим, привабливим та корисним для відвідувачів.
Що тоді дає адаптивність для сайту?
- Зручність використання (навігація, інтерфейс, читабельність шрифтів, клікабельність кнопок).
- Високу швидкість завантаження (про її важливість можна дізнатися тут)
- Стабільне зростання цільової аудиторії.
- Відповідність сучасним трендам.
- Позитивні емоції та покупки клієнтів.
Що таке адаптивність сайту з погляду СЕО? Це вибір окремого ядра для mobile-версії ресурсу. Адже частотність ключових слів у мобільному пошуку відрізняється від звичайного. А ще – це пошук принципово нових методів пошукового просування сайтів у ТОП-10, написання лаконічного контенту та скорочених заголовків, налаштування додаткових лічильників для відстеження статистики та багато іншого.