Що краще для просування: одночасне використання PPC разом із SEO, перевага одному з методів або чергування обох? Це досить складне питання дуже часто виникає у багатьох наших клієнтів. Кожен, хто хоче просунути свій сайт у ТОП – хоче зробити це швидко та ефективно.
ТИПІЧНІ ПОМИЛКИ ПРО ВПЛИВ PPC НА SEO
Що ж, перш ніж говорити про правильний підхід та особливості, давайте розглянемо докладніше всі існуючі міфи:
- користь контекстної реклами для SEO – перебільшена, тому що пошукові системи вважають за краще не ранжувати тих, хто вже купує рекламу, займаючи місце на першій сторінці видачі;
- поєднання SEO та РРС – позитивно впливає на зростання позицій у пошуковому рейтингу, оскільки системи вважають такі сайти більш «солідними» та цікавими для користувачів (з широким асортиментом та якісним наповненням);
Вплив контекстної реклами на пошукове просування має непрямий, доповнючий характер.
Неважко помітити, що тут немає однозначно чіткої відповіді, тому що все ґрунтується на припущеннях та здогадах. І, проте – чітка, обґрунтована відповідь, все ж, існує.
ДУМКА ФАХІВЦІВ ПРО ТЕ – ЯК КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА ВПЛИВАЄ НА SEO?
Прямого та безпосереднього впливу контекстної реклами на просування – немає. Тому говорити про вплив PPC на пошукове просування можна лише з погляду поведінкових та соціальних факторів. І в загальному вигляді це виглядає приблизно так:
- близько 70-80% цільових користувачів звертає увагу на РРС через зручне місце розташування і переходить за посиланнями.
- потрапивши на сторінки з потрібними товарами, користувачі купують, збільшуючи конверсію.
- якщо пропоновані товари та сам сайт подобаються людям – вони додають його в закладки та рекомендують друзям у соціальних мережах, тим самим збільшуючи масу посилань.
- одночасно з відвідуваністю сайту зростає та впізнаваність бренду, що особливо важливо для молодих комерційних ресурсів.
- лояльність відвідувачів позитивно позначається на органічній видачі та змушує пошукові алгоритми виводити сайт на перші сторінки пошукової видачі.
Тобто контекстна реклама для SEO просування є своєрідним локомотивом. Продумане поєднання SEO та PPC дозволяє вирішити дві класичні проблеми просування – швидко залучити цільових користувачів та прискорити зростання лояльності пошукових систем, що особливо актуально для нових проектів.