+38 (067) 641 31 01 +38 (067) 240-31-01

НАСІЛЬКИ ВАЖЛИВІ ПОВЕДІНКОВІ ФАКТОРИ НА САЙТІ?

Одним із SEO-трендів останнього часу є поведінкові фактори, тобто комплекс показників, що описують поведінку відвідувачів ресурсу та їх інтерес до запропонованого контенту чи товару. Для бізнес-проектів цей критерій найчастіше відіграє провідну роль, оскільки впливає на присутність сайту в ТОП-пошуковій видачі та збільшує конверсію та як наслідок прибуток.

Так як основним завданням пошукової системи є підбір найбільш якісних ресурсів на запит користувача, кожен поведінковий фактор ранжування сайту має велике значення, оскільки найбільш точно вказує на інтерес і досягнення поставлених цілей.

ТИПИ ПОВЕДІНКОВИХ ФАКТОРІВ НА САЙТІ

Збір та аналіз інформації щодо поведінки відвідувачів веб-сторінок пошукові системи ведуть практично безперервно, використовуючи веб-аналітику, наприклад Google Analytics, дані браузерів, різні технічні сервіси.

Для більш точного аналізу та подальшого просування виділяють такі поведінкові фактори сайту:

  • зовнішні - клікабельність сніпетта, відвідуваність, задоволеність результатом, співвідношення нових відвідувачів, що повернулися.
  • внутрішні, тобто проведений час та середню тривалість перегляду сторінки, показник відмов, глибину перегляду та скролла сторінки, показник виходів, соціальну взаємодію.

До узагальнюючих характеристик відносять CTR, тобто кількість показів та кліків по кожному із зазначених запитів, а також цільові та супутні дії: замовлення послуги, оформлення покупки, кліки за номером телефону. 

ЯК ВПЛИНУТИ НА ПОВЕДІНКУ ВІДВІДУВАЧІВ САЙТУ?

Таким чином, для виведення в ТОП-10 важливою є позитивна оцінка поведінкових факторів на сайті з боку основних пошукових систем, наприклад Google та його аналогів. Так як саме ці характеристики позитивно впливають на ранжування і присутність на першій сторінці пошукової видачі, основним завданням SEO є поліпшення показників клікабельності, часу і глибини перегляду сторінок, показника відмов і т.д.

Підвищити вплив поведінкових чинників просування, можна з допомогою кількох рішень. По-перше – опрацювати привабливість, та інформативність сніпеттів, збільшити швидкість завантаження. По-друге – покращити юзабіліті та структуру, а також оптимізувати мобільну версію. Для онлайн-магазинів варто додати онлайн-калькулятори та візуалізатори, оскільки саме вони підвищують тривалість та глибину перегляду сторінок. По-третє – важливо опрацювати контент з погляду релевантності, зменшення кількості відмов і переходів.

Якщо сайт зручний, повністю відповідає заявленій тематиці та викликає бажання залишитися – відвідувачі не залишають його без замовлень та покупок, а пошукові системи постійно пропонують його у ТОП-10 видачі.